Tuesday, December 1, 2009

Dia tak suka aku????

Naper erkk..tiap kali aku lalu kat situ..anjing tu mesti nak menakutkan aku..dah lar aku takut ngan anjing tu..apasal dia mengrrrr..kan aku??? Teruk arr anjing tuu..wat aku lari lintang pukang jerr...nampak sangat dia tak suka kat aku..

Pernah sekali tu..anjing tu main acah2 mak enon ngan aku..aku lak tak baper nak layan..abis di kejar nya aku..lari2 anak..ntah cemana aku leh terjun lak longkang yang boleh tahan besarnya ..habis bertaburan segala harta mender aku..sampai lar kunci kete ku jatuh..terkeluar segala isi, usus dan urat perut kunci kete ku..melampau lar anjing tuu...


Tapi naper kat org lain dia ok??? Bencinya dia kat aku..uhukss.uhuks...


1 comment:

  1. hii rosebiru!!! ingatkn apa td..... tue dia nk main kejar2x la tue... hikhikhik..:D

    ReplyDelete