Monday, November 30, 2009

Aku & Strawberry



Terimbas tahun 2008 yang maner penghujung tahun aku melangkah ke cameron higland.. Time tu hujan gaks cam sekarang nie..Tapi nasib ku baik..sebab masa aku pergi tu..cuaca sangat cantik..sempat lar aku memetik sebakul strawberry. Seronok nya rasa...semacam ingin mengulangi saat indah itu..melihat pemandangan dari atas bukit...penuh dengan kehijauan dan terlalu banyak ketenangan..

Yeeeaaahh...nekad!!! Cristmas nanti aku sampai sana...tunggu aku yaa strawberry...aku akan kesana lagi...fffeeewww...berlari2 di lereng2 bukit...ala2 citer hindustan..hehehehehe..berangan jer la aku nie...Peduli apa..mencipta angan2 untuk merealisasikan impian apa salahnya kan??? Cuma aku terfikir...aku nak pergi ngan dia ker tak??? Sudi tak dia kalau ku ajak??? Arrgghhh...biar larr..nanti akan ku beritahu dia...tapi..bukan ker dia da ader program lain??? hehehehehe...mabuk dah tuu...


2 comments:

  1. hii rosebiru!!! wahh nk gi CH??? pegi la jln2x... rehatkn minda... indahkn jiwa di CH... x salah klu betanya... ajak la sidia... mungkin dia suker...:D

    ReplyDelete
  2. Boley tanya ker??? Tapi malu arrr...takut dia tak sudi..asik nak ajak jerrr...hikhikhik...dia buat derk pulak..

    ReplyDelete