Wednesday, November 25, 2009

Gelap Memburu Rindu

Bosan nya Hari nie...Bukan tak de kerja..Tapi rasa nya sunyi..hati kah itu??? Kenapa aku rasa sunyi?? Kenapa aku rasa hambar jer...Tapi yang nyata aku dalam kebosanan..Terasa gelap jer kat sini..apahal nie??? Seakan ada yang kurang...mungkin hari ini aku telah kurang bercakap dengan si 'dia'.. Yuupp..memang betul pun...we less talking..we less joking...& most important..we less 2gether.. So kalau dah semua less mana datang rindu??? Mana datang sayang??? Eiiii..nampak sangat aku tertipu dengan perasaan aku sendiri...i hate this feeling...B*^% S@#$T...

Ditambah meradang hari ini, office mate ku yang ala2 gedik tu..sabar jer laa..semua mender dia nak sapu..asal Ja^&8n layan sikit esp C^#)..mula lar dia naik sama gaks..yang paling geram tuu..ader ker boley pulak dia mintak belanja sup ikan..yang memang confirm tak halal!! Sabar jer laaaa...apa nak jadi tah...boley pulak dia ok kan saja...Nak tegur kang kecik hati..X tegur meluat pulak..iissskkk...aku ker yang bermasalah??? Dia nak makan..sapa pun yg dia mintak belanja bukan masalah aku..tapi mata ku sakit tengok gelagat tergedik2 itu...Fuuhhh...


Aku harap minah tu insaf lar..aku memang tak berdaya nak tegur..cuma dalam hati jer laa.. Tapi pelik jugak kan..lelaki nie memang suka pompuan gedik kot??? Agak2 kalau aku jadik pompuan gedik cam maya karin dalam pisau cukur tu...kelakar tak??? Hahahahahaha...cermin diri larr oiii..tak sedar ker?? kihkihkih...Alaaa..lelaki...kalau pompuan tu x cantik pun..asal dia leh gedik2 sure layan punya...tul tak??? Sukati lar...pejam mata..teruskan keje...settle masalah...

Tapi aku still BORING!!! Anyone can help me????


1 comment: